
Протяжність українського кордону з Румунією по Дунаю становить 187 кілометрів.
Через Дунай немає жодного мосту або регулярної поромної переправи - тому потрапити до Євросоюзу можна тільки через Молдову по погранпереходу в районі Рені - Джурджулешти.
Переправа відкриє пряме сполучення з Румунією для жителів області та України в цілому, надасть можливість жителям 30-кілометрової зони двох держав вільно перетинати кордон без віз, усуне необхідність проходити ще й молдавську митницю в Джурджулешти та значно скоротить шлях між державами.
Так, наприклад, після відкриття переправи відстань з Одеси до Сонячного берегу в Болгарії, скоротиться майже на 100 км і буде складати 659км, замість 754км.
Переправа знаходиться в найвужчому місці Дунаю - ширина річки не перевищує 900 метрів.
Готувало проект Одеське бюро проектування і експертизи врахувало також незначну глибину річки біля причалу поруч з Орлівкой - 2 м 50 см, осаду порома складе - 1 м 50 см.
З української сторони в проект також входять дорога загального призначення, складський комплекс, існуюча дамба, причальне спорудження, яка використовується прикордонниками для охорони території смуга, під'їзд до планувального комплексу з майданчиком для відстою та очікування.
Закінчення будівництва анонсовано на осінь 2018 року.
Як повідомляє голова Одеської митниці Олександр Власов, поромна переправа почне роботу у вересні поточного року.
"Думаю, що вже у вересні почне роботу поромний комплекс Орловка-Ісакча, який через Дунай з'єднає Україну та Румунію. Завдяки реалізації проекту, шлях між державами скоротиться, а час оформлення (вантажів - ред.) - на 10-12 годин ", - сказав Власов.
На початку квітня уряд Румунії схвалив рішення про відкриття міжнародного пункту перетину кордону між Румунією і Україною для пасажирських і вантажних перевезень на майбутній поромній переправі через Дунай.
Нова Країна UA